onsdag 26 maj 2010

26 maj 2010


En cykeltur i bygden. Det blev många fotostopp!



Tjatar jag om dvärgmandeln???
Det är den värd!


Bakom dvärgmandeln ligger:
Torvrabatten. Arbetet framskrider med låg hastighet.
Det finns så mycket annat just nu.


Mörk klocklilja, en enda stängel.
Några av toppblommorna är bleka och små.
Har jag gjort något fel?


En mörk skönhet, Black Parrot.
Nyutslagen med blå pärlhyacinter bakom.


Har anmält mig till:
http://www.smartson.se/testpilot-550D.html
Vore en sensation om jag fick testa, vinner ju aldrig något.
Spelar ingen roll, jag är nöjd ändå!
Carpe diem!

2 kommentarer:

  1. Dvärgmandeln och mörk Klocklilja är fortfarande i knoppstadiet hos mig, underbara växter!
    Vilken Tulpan! wow, wow, wow, supervacker! Sen är ju bilderna enormt fina. Håller tummarna för att du ska få bli testpilot på kameran.

    SvaraRadera
  2. Dvärgmaandel får jag nog skaffa, den ser jättefin ut;) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...