tisdag 11 oktober 2011

Aldrig säga aldrig

-"Kolla månen", tyckte maken i morse. 
Hinner nog inte, ska tidigt till jobbet ju....äh, var är stativet.....ut...var är månen då.....och hur ställer jag in denna ny kamera....hm, väl ljus bild. Hm fokus på grenar, jaja månen är bakom.

Sista försöket.

Ja, den får duga, trots några skuggande äppelträdskvistar.

(Förstora gärna, min originalbild är hela 140 cm lång)


Hemma igen tidig eftermiddag.
Rensat, sorterat och paketerat fröna klart.
Postar allt till Sta imorgon.
Då hittar jag på en bild, några skördeklara, de får vara kvar här.



Jag som inte skulle samla något alls i år....det blev 36 påsar!
Kunde ha blivit mycket mer om jag inte klippt bort så mycket i somras...
Hoppas mina frön kommer till glädje för många.

Ha en fin kväll alla!


6 kommentarer:

  1. Vilken underbar bild på månen!!! Vilken duktig fotograf du är. Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  2. Vilken bra bild på månen :) värt besväret Kram Suss

    SvaraRadera
  3. ÅÅ vilken helt underbar bild på månen.Jag läste på Aot att du hade den så jag tänkte att då borde den kanske klara sig hos mig också...saxifragan:)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Underbar månbild!!! Tack så mycket för frön, de kom idag. Vilket fint kort du skickat med! Hoppas att jag lyckas med att få upp några plantor. Jag vet att du har det mesta, men jag skulle gärna vilja skicka något till dig. Nästa gång jag åker till England kanske jag kan hitta något. Tyvärr blir det nog inte förrän till våren.
    Tack än en gång!
    Ha det gott!
    Kram
    Christina

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig månbild, vilken varulv som helst skulle bli tokig av beundran! (:D Jag beundrar er som hinner med fröer också, jag är sååå dålig på det men har alltid goda tankar om det varje år...
    Ha det gott!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...