torsdag 28 juni 2012

Fina i vitt

Klematisen 'Toki' med snöbollsbusken blev så bra ihop som jag tänkt. Lika vita och blommar samtidigt.


Ännu en härlig semesterdag. Frukostkaffe i solens sken. En skapligt lång cykeltur i fina omgivningar. En timme i bikini i solstol. Lunchätning ute i trädgården. Loppisöppet samtidigt som jag donade med trädgården. Årets första jordgubbeavsmakning.
Några trädgårdsintresserade kom hit, de hade massor av frågor och det blir alltid intressantare med vandringen genom besökarens fokus. Kommentaren de hade när de åkte gjorde mig nästan knäsvag! -"Det här var bättre än på Wij!"

Ha ännu en skön sommarkväll!

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar kommentar!! 'Toki' och snöbollsbusken var gudomligt vackert ihop!! Nu är det underbara dagar att njuta av. Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  2. Förstår att de var nöjda. Jag tyckte det var fantastiskt att få se din trädgård och få träffa dig live. Att ni båda finns på riktigt. Så välbekant och ändå helt nytt på samma gång. Att det sen är mkt vackert, det bär jag med mig ännu. Tack för att jag var så välkommen!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...