torsdag 2 augusti 2012

Hammerfall på Dalhalla i lördags


Ska man gå på hårdrockskonsert för första gången i sitt liv, vad kunde vara bättre än Hammerfall på Dalhalla i lördags?


Se och lyssna:


Det hade varit uppehållsväder länge, ända tills en bit in i näst sista låten. Just den som jag önskade de skulle spela. Samtidigt som jag filmar, öppnar jag ryggsäcken, tar upp regnjackan, tar den på mig, tar huvan över huvudet och över kameran. Därav den väldigt amatörmässiga filmningen. Bandet avslutade sedan med curlinglåten "Hearts of Fire".
Crucified Barbara öppnade kvällen. En av gästartisterna var Roger Pontare.

Skönt i hela kroppen när man darrar av basen! Både söndag och måndag hade jag träningsverk i låren!

3 kommentarer:

  1. Hihi.. låter verkligen som en helkväll! :) Ja, det var så kul att du kom hit. Hoppas vi hinner ses en gång till innan hösten. Just nu är det fullt upp inför tusen trädgårdar och jag antar att du har detsamma! :) Har du några tips till mig som har öppet för första gången?
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Vilken känsla! Kan bara föreställa mig hur mäktigt det låter när basen känns i varje fiber;) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  3. Förstår att du väntade på den låten för den ger mej rysningar för att den är så bra :) Kram Suss

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...